Friday, April 9, 2010

ULANG TAYANG BERITA BASI: BLOGGER CELAKA LEMBAB 2 TAHUN!

http://www.malaysiawaves.com/2010/04/songkok-putih-dedah-perjumpaan-dalam.html

Berita basi pertemuan gelap antara pemimpin pas dan umno masih lagi berlegar di blog-blog celaka dengan tujuan membangkitkan rasa geli geleman dikalangan penyokong dan ahli pas.

Sebenarnya, wa bukan geli geleman kat pemimpin Pas, tapi wa makin menyampah kepada blogger celaka yang tak habis-habis membangkitkan isu lama dan basi!

Wa makin respek kepada pemimpin pas, kerana selama mana pendedahan pasal perjumpaan (yang dikatakan sulit tersebut), Pas masih lagi bersama Pakatan! dan tiada satu bukti dan dokumen pun yang menyatakan yang Pas ingin bergabung dan berpaduanG dengan umno! Wa masih lagi CABAR si blogger lahanat dan celaka supaya membuktikan yang ada dokumen dan bukti Pas sedang dan hendak bergabung dengan umno! Kalau tak luorang boleh blah! dan wa sesangat mintak agar Nik Aziz berdoa depan Ka'abah sekarang, supaya menyebut dan menamakan kalian semua di'pecahkan isi perut'!!!..huhuhu



Tapi luorang yang celaka nih pulak seolah-olah tak sedar...berapa banyak pemimpin PKR dan DAP jumpa Najib...tup,tup..terus lompat parti! Tapi ia tidak berlaku kepada Pas! KEBODOHAN LUORANG CUKUP MELAMPAU...MELANTUN-LANTUN.. Wa cakap macam ni pasal dah ada bukti dan dokumen yang Pas bersama pakatan menolak UG bersama Najib...Tapi luorang kaki fitnah terus menerus mengungkit cerita lama...cerita basi 2 tahun dulu...Beruk wa pun boleh paham benda simple macam nih...huhuhu

More on Related Posts:



1 comment:

  1. mahagaru tulangbesi dah ngaku yang kerajanngg perpaduanggg tak jadi, jgn ada lagi blogger celaka nak hidupkan kembali.

    ReplyDelete