Saturday, April 24, 2010

PAS bersama PAKATAN di Hulu Selangor...Dimana blogger celaka?



Bhai.

Perghh! Dasyat wa kali nih....pengsan wooo!
Wa tabik kat semua pemimpin yang telah dituduh hendak bergabung dengan Umno, telah dan akan tetap bersama Pakatan membelasah Umno-upko...

Tahniah diucapkan kpd Ust Nasha, Ust Hadi, Hassan Ali dan yang paling mantap Stopa Ali yang telah sama menyumbang masa dan tenaga, demi untuk kemenangan Zaid, biarpun dari PKR!

Pas terengganu apa lagi...kawasan felda dah jadi macam kampung sendiri!

Tapi wa cuma nak tanya satu aje....mana pergi mat-mat yang suka cerca nama-nama yang wa sebut tuh???!!

PRK kali ini membuktikan bahwa benarnya Nik Aziz menggelar mereka ini blogger celaka! Memang benar-benar celaka!

Mereka menuduh nama-nama tadi ingin masuk dan berpaduanG dgn umno...dah la tak ada bukti sahih..lepas tu direka cerita-cerita lahnat yang mengeji pimpinan-pimpinan Pas tersebut...

Man Lombok dah lah pengecut....ulas sesetengah situasi pakai perkataan Umno-apco...dan dengan ini sahlah mereka sebenarnya ingin menjahanam dan meruntuhkan Pas!

Mereka musti dihapuskan...huhuhuhuhu

SELAMAT MENGUNDI!

p/s: Dan semua petugas akan berlapang dada dengan sebarang keputusan yang diterima, menang..Alhamdulillah...kalau kalah, Insya Allah kerja ikhlas besarlah ganjarannya diakhirat...

More on Related Posts:



1 comment:

  1. nama dah celaka.. klu pergi pun bawa celaka je..

    ReplyDelete