Monday, January 10, 2011

Coretan Pasal Adoka lagi...

Bhai,

Kalu luorang minat Keanu Reeves, pelakun Hollywood yang ada campor dgn Red Indian tuh, lu musti tak lupa dgn citer famous dia, The Matrix.

Bila wa ingat balik, citer Matrix neh, wa nak gelak bila baca n3-n3 bebudak gelabah macam cipan++ dan edyes (yang tak ada masa aduka kena cepuk..huhuh).

Dalam kesah Matrix, ada scene yang wa tengok, Neo (Keanu Reeves) lawan seorang je dgn beratus-ratus owang yang sama. Yang best sunglasses dia tak de jatuh pun rilex je...huhuuhu


"Aksi Neo sedang melawan orang yang sama!"


Ini lah yang memeningkan puak pemfitnah Pas, dgn pelbagai citer-citer bohong. Ada kata Suhaimi Embong boleh jelma dalam dua tempat berbeza, ada kata batu api kat sini, dalam masa yang sama muncul pulak ditempat len.

Maka wa pun terfikir, yang sebenarnya alam fiksyen Matrix dah mula wujud...huuhu

Dua n3 penipu yang mengambarkan 'jemaah Rhusila' ganas dan samseng dgn menokok tambah bilangan orang yang 'menonton' aksi raja lawak Adoka di Rhusila tempoh hari. Cipan++ kata dalam lebih 100 orang, Edyes pulak kata dalam 90-100 orang. Okay, apa pulak kata Aduka? Aduka pun cakap lebih 100 orang! Tetapi kebanyakan report kata hanya tak kurang 20 orang sahaja...mana yang betul?


"Aksi tutup gigi, Edyes & Adoka"

Wa secara peribadi tak salahkan luorang dalam masalah pengiraan. Mungkin lu betul-betul tak pandai mengira atau pun sesaja nak buat sensasi dalam blog! Namun wa ada dua teori dalam hal neh:

Teori 1:

TGHH seorang yang cukup istimewa pada Pas, malamnya berhajjud dan siangnya berjuang untuk Islam. Itu semua orang akur dan percaya. Walaupun si Adoka pergi dengan niat tak lain ingin menanyakan soalan-soalan cepumas, tapi pada wa dan semua owang setuju, adab bersama owang tua kena jaga! Maka teori wa yang pertama, kalaulah benar bagai dikata kekawan Aduka yang bacul tuh, maka mungkin apa yang dilihat bukannya manusia sebenar(???). Wa tak nak la cakap mereka itu malaikat ker atau haper, nanti luorang tuduh wa jadi fanatik Hadi sehingga terlampau memuliakan Hadi. Tapi, kalaulah wa berat nak percaya pada geng-geng Adoka, maka yang mereka tengok bukannya jemaah Rhusila (yang turut berjemaah dibelakang Hadi??) ditunjukkan sebagai 'orang'! Mmm...tapi yang 'cepuk' aduka dari belakang sape pulak....huhuhuhu...Wallahu a'lam bhai...wa pun tengah carik jugak...Ntah-ntah 'jin Islam'...huhuhuuu

Teori 2:

Kalaulah wa menolak angka-angka yang diberi, maka teori wa yang kedua adalah; mereka ini memang jahat dan musti ditentang habis-habisan! Mereka sengaja mencipta isu-isu jahat terhadap TGHH agar imej beliau tercalar! Pelbagai usaha dijalankan bagi memburuk-burukan Presiden Pas dalam blog mereka, tidak cukup dgn gelaran-gelaran jahat dan penipuan fakta yang songsang, mereka menggunakan tektik kotor dalam menjahanamkan karier politik Tok Guru! Siapa upah, wa tak tak peduli, tapi yang wa pelik, macamana ada blogger yang bangga mengaku Pas turut sama membela puak-puak yang terang-terang memusuhi Pas!

Adoka dengan jahatnya, seolah-olah menyamakan jemaah Rhusila dgn 'jemaah Balakong yang curi motor kawan lu Si Din Zaini! Lu tak pasal-pasal bagi menyirap lagi darah jemaah Rhusila!

Bhai, Orang Mujahideen masa kena serang kat Russia bukan sekadar ada sakinah, tapi diorang jugak ada perasaan mahmudah dan mujahadah yang tinggi terhadap Allah Ta'ala...setakat sakinah saja tak cukup, kalau mati, mati sia-sia bhai! Sifat penipu, menghina orang, memutar belit fakta, subuh jam 9 pagi....lu ingat lu ada beza ke dengan puak-puak Mujahideen?? Heheheheh, lu sepatut samakan dgn puak Kamikazee yang tak sembahyang tuh, bukannya Mujahideen bhai! Kalu lu nak link pasal kamikazee wa boleh kasik!

Dengan dua teori yang wa kasik tuh, kedua-duanya sebenarnya tidak menjejaskan imej Tok Guru. Yang wa makin nampak, dgn n3-n3 luorang kaki pemfitnah, semakin hari semakin menonjolkan sifat buruk luorang terhadap pemimpin Pas dan parti keseluruhannya!

Kalaulah dalam TKO dah siar gambar dari depan, wa jugak carik gambar dari posisi belakang. nak tengok, sapa yang pukul 'curik' si Adoka neh..huhuhu


"Cuba kira berape orang (mungkin boleh masuk bebudak kecik sekali..huhuhu) yang tengah menonton aksi raja lawak di atas, luorang musti baca dua teori wa kat atas!, selamat mengira!"

More on Related Posts:



7 comments:

  1. wa kira ada 15 juta malah mungkin gazzilion kuman2 dan bakteria merembes diudara.. ada jugak yg bersedia nak masuk telinga adoka..
    keh keh keh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan >MBAH KABOIRENG< dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi >MBAH KABOIRENG< dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan >MBAH KABOIRENG< meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan >MBAH KABOIRENG< kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik >MBAH KABOIRENG< sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja >MBAH KABOIRENG< DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















      Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan >MBAH KABOIRENG< dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi >MBAH KABOIRENG< dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan >MBAH KABOIRENG< meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan >MBAH KABOIRENG< kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik >MBAH KABOIRENG< sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja >MBAH KABOIRENG< DI 085_260_482_111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

      Delete
  2. hahaha....

    nanti kalaulah wa cakap malaikat2 tuh turun dari langit, nanti puak celaka bebising kata wa dah letak TGHH punya makam tinggi sanggat...

    ReplyDelete
  3. woooiiyooo... ghamainyer... more than 1 = many.... hehehe............

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum wr.wb,
    saya IBU NURHALISA ingin mengucapkan banyak terimah kasih kepada AKI KOMO atas bantuan AKI.
    kini impian saya selama ini sudah jadi kenyataan dan berkat bantuan AKI KOMO pula yang telah memberikan
    angka ritual kepada saya yaitu 4 angka dan alhamdulillah itu benar2 terbukti tembus. sekali lagi makasih ya AKI karna
    waktu itu saya cuma bermodalkan uang pemasangan 500 ribu dan akhirnya saya menang. Berkat angka GAIB hasil ritual AKI KOMO
    saya sudah bisa buka usaha kecil_cecilan yaitu BENKEL MOTOR/MOBIL dan TOKO SEMBAKO kini kehidupan keluarga saya jauh lebih baik dari
    sebelumnya,bagi anda yg ingin seperti saya bisa merubah hidup anda selama ini jadi lebih baik melalui jalan TOGEL silahkan HUB/SMS AKI KOMO di nomor(((085">319">483">234)))

    Anda akan mendapatkan Ramalan angka “super jitu” apabila anda sudah terlebih dahulu : mengirimkan SMS Nama,alamat,pekerjaan,no HP yang bisa dihubungi, serta sudah mengirim mahar untuk pembelian alat ritual sesuai kesepakatan.
    Adapun Sedikit Pengganti Biaya Ritual Untuk Mendapatkan Angka Ghoib Dari AKI Yang Anda Harus Kirim Terlebih Dahulu..
    Pembayaran biaya ritual untuk mendapatkan angka ramalan bisa di tanyakan langsung Dengan AKI KOMO Untuk Konsultasi lebih lanjut.

    ramalan AKI memang memiliki ramalan GAIB” yang dijamin 100% tembus atau silahkan anda buktikan sendiri...!!!





    ..(`’•.¸(` ‘•. ¸* ¸.•’´)¸.•’´)..
    «´ 085_319_483_234 ¨`»
    ..(¸. •’´(¸.•’´ * `’•.¸)`’•.¸ )..

    ReplyDelete