Friday, May 7, 2010

MAN LOMBOK MELENGKAPKAN SIRI MEMFITNAH ULAMA' PAS!

http://www.malaysiawaves.com/2010/05/najib-nak-lulus-judi-bola-mana-suara.html

Salam Pencerahan Perut!

Bhai...Man Lombok jelas melengkapkan siri-siri jahat puak-puak Task Force 13 menghina dan memfitnah Ulama' Pas! Wa bertanggungjawab di atas premis ini! Wa lebih rela digelar apa gelaran pun, asalkan tidak dihumban ke neraka dan dipanggil 'blogger celaka' oleh ulama'...


'Yang teramat molia' Man Lombok disambut oleh 1G -gambar diambil oleh Adoka

Meh sini...meh dekat..dekat..kita kaji apa yang Man Lombok stori dalam blog celakanya Malaysia Waves dan Perisik Rakyat (milik bersama dengan Poji Black Metal)...

Wa tidak berminat dengan penipuan Awang Adek, kerana majoriti pemimpin Umno-Apco ahli PENIPU! Dan sekarang Man Lombok dah jadi macam ahli Umno Apco, seorang penipu dan memfitnah!

Kenyataan Anthony Loke yang dikatakan menentang Najib sebenarnya BUKAN berlaku di dalam Parlimen! Ia adalah di luar/lobi parlimen sebagai Sidang Media khas Pakatan Rakyat!

Dalam Sidang Media yang berlaku pada 25 Mac 2010 itu, yang diwakili oleh YB LOke dari DAP, Dr Dzul dari PAS (Jadi, apa perlu wakil yang lain?? Kalau dah Dr. Dzul sudah mewakili PAS!) dan YB Saifuddin Nasution dari PKR, menyelar kenyataan Najib di Persidangan Pelaburan Asia Credit Suisse ke-13 2010 di Hong Kong.

Najib menyorok kenyataannya itu dari rakyat Malaysia, tetapi dibongkar oleh berita online; www.asiaone.com dengan judul berita: 'Legal Sport Betting In Malaysia'. Juga disiarkan oleh beberapa portal berita tempatan.

Dan ini tidak pernah dibentang di Parlimen, sehingga semalam sewaktu sesi jawab dengan Awang Adek, Timb. Menteri Kewangan...Dan macam biasa penipuan demi penipuan dibuat oleh Umno-Apco!

Itu adalah FAKTA sebenar yang diputar belit oleh Man LOmbok! Dan memang sah, persoalan mereka telah mengundang fitnah kepada Dewan Ulama' dan Majlis Syura'!

Dan apa kaitan hal ini dengan perpaduan dengan Umno? Tak ada kaitan pun! Tetapi kejahatan dan kebejatan Man Lombok, yang lebih hina dari Bapak Ayam...telah mengaitkan isu ini dengan Kerajaan Perpaduan! Bodoh tahap gaban! (sori wa emo sikit..huhuhuh)

Meh kita tengok apa statement Ketua Dewan Ulama' Pas dalam hal kerajaan PerpaduanG;

"Menurutnya, lontaran ini hanya jika semua orang (pihak) bersetuju. "DAP setuju, PKR setuju, UMNO setuju, MIC setuju, MCA setuju dan parti Sabah Sarawak setuju,” tegasnya.

Namun, beliau berkata sekiranya hanya PAS dan UMNO (sahaja) bergabung, ianya bukan sebuah kerajaan perpaduan tetapi ia adalah sebuah 'kerajaan gabungan (campuran)'.

Walau bagaimanapun, beliau berkata jika semua bersetuju sekalipun, ia tidak boleh dilaksanakan kecuali satu Muktamar Khas diadakan bagi mendapat persetujuan semua ahli-ahli PAS."

-Harun Taib, Ketua Dewan Ulama' Pas.


Jelas, Man Lombok wajib bertaubat! Lu telah membuat dua kali ganda fitnah dan menipu rakyat Malaysia!

Dulu, mereka (kawanan kambing jamnapori..huhu) ini telah menghina dan memfitnah pemimpin-pemimpin Pas.

1. Menghina Mursyidul Am - Syed Botak
2. Menghina Timbalan Mursyidul Am - Wan Ji
3. Menghina Presiden Pas - Adoka & Poji Black Metal
4. Menghentam Timb. Presiden - Pak Bakaq, Fakaq & the geng
5. Menghentam Setiausaha Agung Pas
6. Mencerca dan menuduh Pesuruhjaya Pas Selangor - Adoka, Poji & beberapa yang lain..

Tetapi sekarang Man Lombok bantai sekaligus, Dewan Ulama' dan Majlis Syura'! Hebatnya Man Lombok!!

WA MUSLIM WA BENCI PENIPU! WA MUSLIM WA BENCI KAKI AUTA! WA MUSLIM WA PRO-ULAMA'! WA BENCI PENGHINA ULAMA'! WA MUSLIM WA MEMPERTAHANKAN KEPIMPINAN ULAMA'! WA MUSLIM WA BENCI PUAK-PUAK CELAKA!

More on Related Posts:



4 comments:

  1. Wa benci blogger celako ! seluar dalam

    ReplyDelete
  2. assalamualaikom wrb,, saudara seislam penulis,, saya warga lombok indonesia terbaca artikal saudara,, dan sya tertanya2 siapa (man lombok) ape kaitan lombok dengan politik malysia, dan kenapa kejahatan dikaitkan dengan daerah kami,, apa salah warga LOMBOK?
    tolong beri penjelasan,,http://adf.ly/1Y9CD

    ReplyDelete