Monday, May 17, 2010

TAHNIAH FAKAQ!


Wa sebagai wakil bloger pro-Ulama', nak ucap selamat Pengantin Baru kat Lu! bantai wa tetap bantai...tapi part ni wa nak conrats kat lu...

wa harap lu pun tolong carik calun kat 3.75G sekali keh! Tahniah! Jangan lupa datang berbulan madu kat Rhu-Sila...Lu dah langgar Timbalan Presiden, maka minggu depan lu bawak bini lu sekali langgar Presiden pulak di Rhu-sila lepas tu pegi pulau Kapas main laut sambil berbulan madu...dan berchandat sotong..huhuhuhuhu



p/s: lepas nih wa harap lu jaga badan laa sikit bhai....kurangkan makan KFC & fast food! Tapi kalau nak berbarbican sekarang kena bawak bini le pulak..huhuu

More on Related Posts:



6 comments:

  1. http://uwaisqarny.blogspot.com/2010/05/kesian-aduka-tarunakesian-pas-reform.html

    ReplyDelete
  2. pehhhh wa pong ucap sel pengantin baru huhuhu. wa harap bini Lu jaga Lu baik2, Lu pon jgn asik nak langgar biniLu je pasni Hahahaha.

    ReplyDelete
  3. jangan pakai perangai jakun lak dengan pak mertua lak, kena pelempang baru tahu, nanti terjah pak mertua haru le, mana le tahu kan perangai barbican susah nak ramal, apa apa pun selamat berbahgia jgn duk bawak perangai lama lagi, jgn ikut sgt perangai aduka dgn wan ji

    ReplyDelete
  4. Banyakkan excersise...perut tu!

    ReplyDelete
  5. AIK ..ORANG 'PAS TULEN & ASLI' PUN BERSANDING...AJARAN AGAMA MANA LU BAWAK NI

    ReplyDelete
  6. yerla ust zahid, nak tunggu org ramai balik, tak kelik-kelik neh guane, utk abihkan masa sementara tunggu gelap sandingla seround hahahaha.

    ReplyDelete