Friday, May 7, 2010

SAH! BLOGGER CELAKA ADA MASALAH MENTAL!

Bhai...


Dua ekor unta bersama kaki auta..

Pagi tadi sementara tunggu pengumuman dari Sibu, wa bersama kekawan wa.. bincang apa perkembangan terbaru kawanan kekambing jamnapori blogger celaka sekarang...huhuhu

Dan beberapa nama kaki auta telah disebut-sebut akan memutar belit sesuatu isu untuk menghentam pas dari segenap segi...walaupun ia takde kaitan, mereka seboleh mungkin mengaitkan yang pas nak bergabung dengan Umno lahanat!

Lepas tu ada kawan wa, pakar psychiatrik swasta menyampuk...Dia cakap owang macam ni sebenarnya kena special terapi..katanya ini sebenarnya masalah psychiatric yang chronik..

Tambahnya lagi, kita panggil masalah nih 'Objurate paranoid personality disorder'! Semua owang nganga! Apa daaaa....wa tak paham...English dude, English!

Lepas tu dia stori lagi...Ya benar, dia cakap...owang yang jenis macam ni selalu berasa ada apa-apa yang tak kena dengan diri dan owang lain...dan bersangka bebukan dengan owang lain. Walaupun benda tuh tak ada pun sebenarnya....Rasa paranoid yang membawa diri ini terus menghentam dan mengulangi citer-citer lama....Wa dan rerakan mengangguk-nangguk kepala...huhhuu Antara ciri ciri lain, dia berasa dia hebat dan mempunyai sifat egoistic yang berlebih-lebih...

Radzuan, bekas striker sekolah wa tanya; "So, Boss...apa puncanya???"

Doktor giler (psychiatrik daaa...) tambah lagi...Puncanya banyak...antaranya ada masalah masa kecik-kecik dulu...atau 'traumatic childhood experience'...MMmmmm..wa dan rerakan mampu mengangguk aje...huhuuh

Tengah-tengah borak...SPR pun umum calon-calon untuk PRK Sibu....

n3 kali nih wa pun nak letak satu komen pembaca dalam laman; http://tulangbesi.wordpress.com....

"Bekas kekasih TB on March 19, 2010 said:

Saya mendapat tahu blog ini dari kawan lama saya yang juga kawan kepada Rahman Talib atau namanya yang saya panggil, Ray. Lalu saya membaca semua links dalam blog ini dan saya baca tulisannya di http://www.malaysiawaves.com.

Memang betul sebahagian besar yang disebutkan mengenai Rahman dalam wordpress ini. Saya berani kata 95% betul.

Saya tak mahu cerita hubungan saya yang dengan dia dulu, dan saya tak mahu cerita apa dia buat dengan isteri dia sehingga dia menceraikan isterinya.

Saya cuma nak beritahu Rahman Talib memang TIDAK BOLEH DIPERCAYA samada sebagai kawan, atau suami, atau ahli organisasi termasuk PKR atau PAS atau sebagai rakan perniagaan. Apa yang dia tulis di dalam blog dia di http://www.malaysiawaves.com hanyalah dendam kesumat dia terhadap orang-orang yang dia tak puas hati. Orang-orang ini pernah dia dekati dan ikut bersama bersama. Kini tidak lagi.

Sebahagian tulisannya di laman dia hanyalah REKAAN semata-mata untuk mendapat perhatian orang ramai. Betullah adakalanya dia mengutuk UMNO tetapi lebih banyak dia mengata pada orang yang pernah dia hormati dan dia puji. Apabila dia TIDAK DAPAT apa dia mahu, maka dia akan BELOT dan BERPALING TADAH sehinggalah dia dapat apa yang nak. Rahman memang jenis keras dan degil sehingga dia dapat apa yang inginkan. Bagi Ray, apa yang dia nak, sapa pun tak boleh tahan. Sebab itu saya TAK TAHAN dengan dia.

Memang Rahman Talib ini suka exaggerate dan cepat naik marah. Dia tidak boleh kawal panas barannya kalau dia marah. Ramai orang tak tahu perangai buruknya. Bila orang dah tahu, orang akan menjauhkan diri daripada dia.

Di luar dia nampak sopan, manis, baik, peramah, dan suka membantu, tetapi di dalam, dia penuh dengan LUSTFUL DESIRE, SELFISH, ARROGANT, and STUBBORN. Saya kenal dia luar dan dalam.

Tidak ada perkataan lain yang boleh saya ungkapkan untuk menjelaskan tentang Rahman itu kecuali satu perkataan HIPOKRIT.

Kata-kata dia dan perbuatan dia bersifat talam dua muka dan mempunyai 1001 tujuan yang semuanya untuk mendapat perhatian dan untuk menjadi ‘hero’ menggantikan datuk dia dan pak saudaranya. Rahman ini lidah bercabang.

- RAY, I know you will read this, sooner or later, one day you will learn a hard way. I hope the moderator will kindly display my comment for the sake of STOPPING lies created by my old sweet Ray. Please.."


p/s: Ray??!!! Nak termuntah wa...uweeeeekkkkk!!! Lu nak tahu sangat pasal indentiti dan peribadi owang...Lu perelokkanlah dulu peribadi lu tuh!

Disclaimer: wa tampal je...wa takde kaitan dalam ini gambar..huhuu
*Gambar sekadar hiasan.....

More on Related Posts:



1 comment:

  1. Bhai..

    Mengapa Man Lombok diam seribu bahsa dengan n3 nih???

    Apakah ia benar...???

    C'mon Ray...You can do it! huhuu

    Now, Everybody Hates Raymond!

    ReplyDelete